diumenge, 16 de juliol de 2017

Camino de Santiago - Etapa 8: Burgos - Carrión de los Condes

16/07/17
Matí difícil...mati que ens separem dels que més vull!!
Controvèrsia mental: entre fer un viatge sol, on tinc que re-ordenar la meva vida, i reflexionar del que m'ha passat i del meu futur...i marxar amb ells que els estimo molt!!


Sortim de l'alberg...esmortzem...i cap al corxe en les bicis...
Carreguem el cotxe d'equipatge i bicis i la meva família marxa cap a Vinaròs...i jo en sentit oposat...cap a la fi del món: cap a Finisterre!!
Llàgrimes i a pedalar!!
Avui vaig a Hontanas, lloc on es va acabar el camí del 2005, i després segueixo amb el camí que vam fer per primera vegada amb els nens!!
Comença la castella del blat..del girasol...de la calor...del pla...


Arrivo després d'uns quants pobles a l'ermita de San Pol, on vam trobar fresqueta i aigua després de caminar molt (2005).
Fa molta fràcia retrobar momemts recordats!!


Bebent aigua, casi que me cau mòbil com li va passar a Montse fa uns anys...😬😰


Uns km mes i cap a Hontanas!!

Més camí i cap a Castrojeriz, allí a esmortzar i al pedaleo....fins arrivar ja a la província de Palencia!!


Segueixo fins anar al costat del Canal de Castilla, que es travessa abans d'arrivar a Fròmista.


Arrivo a Fròmista, però són tant sols les 13,30, i ja he fet 70km...
Sols quedem 20km més per Carrión de los Condes, i vaig vent a favor...pos al lio!!


Com recordava que el camí anava al costat de la carretera, i la carretera anava mooolt buida, arrivo per asfalt!!

Ja a Carrión, són les 14,30 i sols me queda buscar alberg!!
No vull anat a les monges de l'altre any!!
Hi ha un monasteri, que me diuen que està ple😰😰😰
Pregunto i me diuen d'un al costat de l'esglèsia.
Vaig cap allà: l'he acertat!!
El camino de tant en tant te regala cosetes: avui m'ha regalat l'alberg!!
Albergue de Santa Maria (costat de l'esglèsia de Santa Maria), on e porten la comunitat de germanetes Agustines. Um alberg dels autèntics del camino!!
M'han rebut en aigua freca i fruita.
Dutxa i a dinar. He dinat el que deixen per als peregrins, sobres de l'altra gent...tenia moltes fanes de fer-ho...jeje!!


Fins el vi era per compartir!!
Després a rentar i a estendre...


Descansant...he vist q el meu veí de llitera és coreà...que hi han mooolts al camí!!
El tio porta càmara en carret...🙈🙈...i mireu quin dispositiu porta...


Ostras!! he sentit una música, veus i aplaudiments...
Baix a la recepció haviem dos mongetes que han revolucionat a tot l'alberg...
Totes les nacionalitats cantant amb elles...i jo per supost m'he ajuntat!!


Moments que el camino te regala!!
Dos monjes (una d'elles traduïnt per a tots els guiris, explicant q és el camino, l'espiritualitat, la trobada en tu mateix, etc...)



Han fet cantar a tots amb la seva llèngua: alemanys, francesos, italians, americans, fins i tot a un taiwanès, moment molt tendre quan ens ha explicat que és la cançó més emblemàtica de Taiwan!!



Després cap a missa tots que és diumenge i és el dia del Carmen!!


Un ratet, però no molt...😊
A pegar una volta pel poble, on m'he trobat a la processor del Carmen...


Ja cap a l'alberg i a sopar i a escriure tot això!!
Bona nit!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada