dilluns, 3 de febrer del 2014

Garnatxa Tinta - València

L'última vegada que vaig estar a València va ser al Novembre, exactament el 20N....no vaig anar a res reivindicatiu, eh?? només faltaria això...jeje!!
Després de fer la feina, cap a dinar!! Volia menjar de menú i m'havien parlat d'aquest restaurant: Garnatxa Tinta
Al centre de València, darrere del Corte Inglès de Colón. En un petit carrer peatonal:

Restaurant Garnatxa Tinta 
Calle Dr. Romagosa,3
València

Telèfon: 963813840

Un local amb possibilitat de menjar fòra al carrer o dins.
El menú relació qualitat-preu està molt bé. Parlem de 15€ tot complert: primer, segon, postre, pa i beguda.
Bona coberteria, vaixella. Estil "modernet".
A més, cuiden molt be el vi, possibilitat de vi a copes, i també els gin-tònics.
El tracte amb els cambrers amable.

A més a més, tenen un menú superior, amb un bon peix o carn de mercat de segon, d'aquell dia...
El menú econòmic tenen uns quants primers divertits, seguits d'una barbaritat d'arrossos, com no, estem a València....si senyor!!!


Amb la beguda, un pa amb tomaca i un petit aperitiu: una mena de vichyssoise amb virutes de pernil.
La beguda: una garnatxa valenciana que em van suggerir
El menú d'aquell dia erta el següent:

- PRIMERS
-Tomaca amb ventresca de tonyina
-Tartar de salmó fumat amb encurtits
-Involtini d'albargínea amb pataques panadera i primentons caramelitzars
-Taboulé de Couscous amb verduretes, formatge feta a l'aroma de menta
-Timbal de botifarra amb primentons verds i ou

- SEGONS
-Arròs negre amb xipirons i carxofes
-Arròs al forn amb embotits, costella , tomata i alls
-Paella de verdures
-Paella valenciana de pollastre i conill
-Arròs ibèric amb costella, carxofes i pernil
-Arròs del senyoret amb tropesons nets de mar
-Arròs melòs amb cigaletes i alls tendres

Jo vaig escollir l'últim de cada llistat.
El timbal de botifarra: bàsic i bo: pataques, botifarra, primentó verd i ou....no pot fallar!!
Tot i que anava sol, em van fer igualment un arròs per mi, tot un detall

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada