dilluns, 25 de novembre del 2013

Madejas - Celtic Sea Irish Tavern - Fuentes de Ebro

Madejas: un producte maño
Com ja sabeu aquest Setembre vaig fer un tram del Camí de Sant Jaume de l'Ebre (IV)
Sempre hem pensat que el camino és una bona manera de conèixer els costums culinaris de cada zona. De fet, hi han vegades que enlloc de Camino de Santiago tindria que dir-se Camino Gastronòmic.

L'entrada que faig avui va dedicat a un descobriment per mi: LAS MADEJAS

Les vaig tastar a Fuentes de Ebro, si aneu passeu pel:

Celtic Sea Irish Tavern
Carrer San Miguel nº3,
Phone: 976 160 970
Fuentes de Ebro (Saragossa)

La cuinera em va suggerir aquest plat: budells de corder (ben nets) i tallats a làmines com un fuet.
Es fregeixen en alls i julibert. Una tapa ben diferent i ben curiosa.
Aquest plat és típic per Saragossa i poblets veïns com aquest.
A més a més, Fuentes té una ceba molt bona, amb DOP.

Pels qui sou de la meva zona, també els podeu trobar a Casa Antonio, a Alcossebre.
Antonio com a bon maño inclou a la carta algunes cosetes del seu origen. M'agraden les coses diferents!!

Madejas ja netejades
Que bones les madejas en una cervesota









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada